Dnia 26 października 52 roku Po Bombach o 13:11 major Radziecki rozpoczął dyskusję pisząc:
Hejka skurwle,
Tak jak zrobiłem mapkę Perły Pustkowi, chcę zrobić mapkę całych Pustkowi, z zaznaczeniem stref wpływów poszczególnych frakcji. Częścią mapy będzie zblizenie na perłę w celu prezentacji stref wpływów również w stolicy. Poniżej prezentuję opisowo to co wiadomo na tą chwilę, jeżeli są jakieś wąty lub poprawki, to dopisujcie.
Generalnie jest taka mapka na gógledoksach, która jednak ma minus stosunkowo niskiej czytelności, naćkania różnych pierduł i braku legendy. Będę ją jednak brał jako źródło.
GŁÓWNE FRAKCJE
- Imperium Maszyn - zgodnie z tą mapką, dodatkowo rozszerzone o Stary Stołock (Old Staunton). Bez bezpośrednich wpływów w Perle (może poza barakiem złodziei złomu i ewentualnie jakąś ambasadą).
- Postapokaliptyczny Front Ludowo-Radioaktywny - rejony kontrolowane przez wandejczyków, czyli poza rejonami w samym Winktown (Koszary AA, Stadion, Huta) także baza Schmetterling oraz Archwandielsk z sąsiednim Ragnarok + świeżo zajęta platforma wiertnicza Atlantis.
- Inkwizycja - Górskie rejony między Cardifbergiem, Inwizytorium (+ Mole Town), a w mieście rejon opactwa.
- Strażnicy Pustkowi - czyli banda przegrywów Talerza, w mieście głównie rejon arsenału i ratusza, przy czym można uznać, że te rejony których nie zajmują w mieście inne frakcje, są pod jakąś tam kontrolą Strażników, jako powiązanych z z quasi-oficjalną władzą Winktown. Poza miastem - na razie brak danych. Talerz, daj znać czy macie jakieś posterunki czy coś.
POMNIEJSZE FRAKCJE
W związku z tym, że nie sa kontrolowane przez "głównych" mieszkańców, przyjmuje się, że ich postawa jest raczej pasywna, mogą handlować ze wszystkimi, a okresowo wchodzić w doraźne sojusze z głównymi frakcjami.
- Kolejarze - frakcja bez jednej siedziby (chyba, że jakąś mają, Talerz?), przemieszczają się po liniach kolejowych i zajmują się głównie handlem i transportem przez pustkowia.
- Dominium Mudy - zwany też rezerwatem, zdominowany przez różne gatunki inteligentnych zwierząt, głównie małpy i bobry (w tym drugim przypadku inteligencja jest rzeczą względną).
- WarBoyz - grupa klano-gangów motocyklowych (i nie tylko, jak pokazała ostatnia bitwa z maszynami). W stylu coś między typowymi gangami motocyklowymi, klanami tubylców i falloutowymi Wielkimi Chanami. Generalnie nomadzi, przemieszczający się między ośrodkami.
- Gnarpy z CraterCity - trudno coś dodać. Crater City, Gnarpy, tyle. Wpływy tylko wokół swojego miasta.
--------------------------------
Dorzucajcie swoje propozycje nowych frakcji, zmian co do stref kontroli i tak dalej :)
Tak jak zrobiłem mapkę Perły Pustkowi, chcę zrobić mapkę całych Pustkowi, z zaznaczeniem stref wpływów poszczególnych frakcji. Częścią mapy będzie zblizenie na perłę w celu prezentacji stref wpływów również w stolicy. Poniżej prezentuję opisowo to co wiadomo na tą chwilę, jeżeli są jakieś wąty lub poprawki, to dopisujcie.
Generalnie jest taka mapka na gógledoksach, która jednak ma minus stosunkowo niskiej czytelności, naćkania różnych pierduł i braku legendy. Będę ją jednak brał jako źródło.
GŁÓWNE FRAKCJE
- Imperium Maszyn - zgodnie z tą mapką, dodatkowo rozszerzone o Stary Stołock (Old Staunton). Bez bezpośrednich wpływów w Perle (może poza barakiem złodziei złomu i ewentualnie jakąś ambasadą).
- Postapokaliptyczny Front Ludowo-Radioaktywny - rejony kontrolowane przez wandejczyków, czyli poza rejonami w samym Winktown (Koszary AA, Stadion, Huta) także baza Schmetterling oraz Archwandielsk z sąsiednim Ragnarok + świeżo zajęta platforma wiertnicza Atlantis.
- Inkwizycja - Górskie rejony między Cardifbergiem, Inwizytorium (+ Mole Town), a w mieście rejon opactwa.
- Strażnicy Pustkowi - czyli banda przegrywów Talerza, w mieście głównie rejon arsenału i ratusza, przy czym można uznać, że te rejony których nie zajmują w mieście inne frakcje, są pod jakąś tam kontrolą Strażników, jako powiązanych z z quasi-oficjalną władzą Winktown. Poza miastem - na razie brak danych. Talerz, daj znać czy macie jakieś posterunki czy coś.
POMNIEJSZE FRAKCJE
W związku z tym, że nie sa kontrolowane przez "głównych" mieszkańców, przyjmuje się, że ich postawa jest raczej pasywna, mogą handlować ze wszystkimi, a okresowo wchodzić w doraźne sojusze z głównymi frakcjami.
- Kolejarze - frakcja bez jednej siedziby (chyba, że jakąś mają, Talerz?), przemieszczają się po liniach kolejowych i zajmują się głównie handlem i transportem przez pustkowia.
- Dominium Mudy - zwany też rezerwatem, zdominowany przez różne gatunki inteligentnych zwierząt, głównie małpy i bobry (w tym drugim przypadku inteligencja jest rzeczą względną).
- WarBoyz - grupa klano-gangów motocyklowych (i nie tylko, jak pokazała ostatnia bitwa z maszynami). W stylu coś między typowymi gangami motocyklowymi, klanami tubylców i falloutowymi Wielkimi Chanami. Generalnie nomadzi, przemieszczający się między ośrodkami.
- Gnarpy z CraterCity - trudno coś dodać. Crater City, Gnarpy, tyle. Wpływy tylko wokół swojego miasta.
--------------------------------
Dorzucajcie swoje propozycje nowych frakcji, zmian co do stref kontroli i tak dalej :)