Dnia 28 marca 54 roku Po Bombach o 21:07 Pan Talerz rozpoczął dyskusję pisząc:
Wiedząc że Juarez jest fanem gier z cyklu S.T.A.L.K.E.R. i że groszem nie śmierdzi, chciałem przedstawić mu (ale nie tylko) pewnego moda do Cienia Czarnobyla: S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha
Grałeś Maikowski?
PS. 20 marca obchodziliśmy dziesięciolecie pojawienia się Cienia Czarnobyla na rynku. Czuję się staro...
Cytuj
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha to nieoficjalna fanowska produkcja osadzona w uniwersum popularnego cyklu studia GSC Game World. Projekt bazuje na grze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, ale jest całkowicie samodzielny i nie wymaga posiadania tego tytułu.
Celem produkcji jest odtworzenie pierwotnej wersji S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, takiej jaka pokazywana była na screenach i materiałach video w latach 2002-2004. Oryginalni autorzy po wieloletnim cyklu deweloperskim ostatecznie podjęli decyzję o gruntownym przerobieniu produkcji. Duże zmiany zaszły w mapie świata - niektóre lokacje stały się mniejsze lub uległy znacznemu uproszczeniu, a inne kompletnie usunięto. Gotowa gra okazała się wyśmienitą produkcją, ale wielu fanów zastanawiało się, jak prezentowała się pierwotna wersja i to z myślą o nich powstało Lost Alpha.
Tak jak pierwowzór, gra jest pierwszoosobową strzelanką osadzoną w świecie o otwartej strukturze. Podczas zabawy eksplorujemy mapy, walczymy z licznymi przeciwnikami oraz wykonujemy zlecone zadania. Zabawę wzbogacają elementy RPG, takie jak system ekwipunku, aspekty survivalowe oraz mechanika modyfikowania uzbrojenia. Dodatkową atrakcją jest możliwość handlu bronią, artefaktami i sprzętem.
Gra powstała w oparciu o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, ale większość zawartości opracowano od podstaw. Największą atrakcją jest praktycznie zupełnie nowa mapa świata, z autorską fabułą i potężnym zestawem świeżych misji. Ulepszono także silnik fizyczny, poprawiono grafikę, wprowadzono dodatkowe uzbrojenie i frakcję Sin, w skład której wchodzą Mroczni Stalkerzy. Nie zabrakło również nowych typów mutantów. Ponadto poruszanie się po sporych lokacjach ułatwia możliwość pokierowana samochodami.
Celem produkcji jest odtworzenie pierwotnej wersji S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, takiej jaka pokazywana była na screenach i materiałach video w latach 2002-2004. Oryginalni autorzy po wieloletnim cyklu deweloperskim ostatecznie podjęli decyzję o gruntownym przerobieniu produkcji. Duże zmiany zaszły w mapie świata - niektóre lokacje stały się mniejsze lub uległy znacznemu uproszczeniu, a inne kompletnie usunięto. Gotowa gra okazała się wyśmienitą produkcją, ale wielu fanów zastanawiało się, jak prezentowała się pierwotna wersja i to z myślą o nich powstało Lost Alpha.
Tak jak pierwowzór, gra jest pierwszoosobową strzelanką osadzoną w świecie o otwartej strukturze. Podczas zabawy eksplorujemy mapy, walczymy z licznymi przeciwnikami oraz wykonujemy zlecone zadania. Zabawę wzbogacają elementy RPG, takie jak system ekwipunku, aspekty survivalowe oraz mechanika modyfikowania uzbrojenia. Dodatkową atrakcją jest możliwość handlu bronią, artefaktami i sprzętem.
Gra powstała w oparciu o S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, ale większość zawartości opracowano od podstaw. Największą atrakcją jest praktycznie zupełnie nowa mapa świata, z autorską fabułą i potężnym zestawem świeżych misji. Ulepszono także silnik fizyczny, poprawiono grafikę, wprowadzono dodatkowe uzbrojenie i frakcję Sin, w skład której wchodzą Mroczni Stalkerzy. Nie zabrakło również nowych typów mutantów. Ponadto poruszanie się po sporych lokacjach ułatwia możliwość pokierowana samochodami.
Grałeś Maikowski?
PS. 20 marca obchodziliśmy dziesięciolecie pojawienia się Cienia Czarnobyla na rynku. Czuję się staro...