Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej.
Zaloguj się
?

Zamieszkaj
Zdecydowałeś(aś) się zamieszkać na Pustkowiach Winków? Świetnie!
Rejestracja
Zaloguj się
?
Zamieszkaj
Zdecydowałeś(aś) się zamieszkać na Pustkowiach Winków? Świetnie!
Rejestracja
Hasseland się czai

3.Rajd Lwa i Jednorożca

Dnia 13 lutego 59 roku Po Bombach o 11:36 Herr Gruni rozpoczął dyskusję pisząc:

Już za dwa tygodnie zawitamy do "domu" mistrza mikroświata Ludwika Tomovicia... Emocje, emocje!
1 1

Odpowiedzi (33)

Na dół Strona 2 z 3
Dnia 25 lutego 59 roku Po Bombach o 9:25 Herr Gruni odpowiedział :

Przygotowani...do startu...Sta... Nie, nie! Jeszcze nie! Zielone światło, jutro godzina 7:05 czasu lokalnego! Musisz tam być! Pokażmy wszystkim na co stać RMAW!
1 1
Dnia 25 lutego 59 roku Po Bombach o 13:47 Pan Talerz odpowiedział :
Tradycyjnie, poproszę link do trasy rajdu :)
0 0
Dnia 26 lutego 59 roku Po Bombach o 7:52 Herr Gruni odpowiedział :
Zaczynamy zabawę! Prolog za nami! Witajcie fani motoryzacji!



A skoro Porcelanowy prowadzi to chyba znalazł? :)
1 1
Dnia 26 lutego 59 roku Po Bombach o 9:30 Pan Talerz odpowiedział :
Znalazłem, znalazłem :) I jak to zawsze robię, zapisałem sobie na pasku zadań aby mieć zawsze pod ręką :)
0 0
Dnia 26 lutego 59 roku Po Bombach o 11:40 Herr Gruni odpowiedział :
Klasyfikacja 3.Rajdu Lwa i Jednorożca - OS1



Zmagania trwają! Jedziemy!
1 1
Dnia 26 lutego 59 roku Po Bombach o 16:18 Pan Talerz odpowiedział :
Jak na to, że latam pomiędzy spotkaniami, a mieszkaniem to idzie mi zajebiście :D
1 1
Dnia 26 lutego 59 roku Po Bombach o 20:41 Herr Gruni odpowiedział :
Klasyfikacja po OS3
0 0
Dnia 26 lutego 59 roku Po Bombach o 22:04 Herr Gruni odpowiedział :
Wychodzi na to, że rajdy RMAW bez żadnych kontrowersji to żaden rajd.
W związku z wniesieniem protestu, dotyczącego "czytania" zasad regulaminowych, przez jednego z uczestników rywalizacji, sztab organizacyjny postanowił co następuje:
1. OS 1 - dotyczy użycia "Zawodowca" - Otto von Teller - warunkowo uznana
2. OS2 - dotyczy użycia "Tankowania" - Otto von Teller - anulowane
3. OS2 - dotyczy użycia "Tankowania" - Alfred F. von Tehen-Dżek - anulowane.
4. OS2 - dotyczy użycia "Tankowania" - Piotr Romanow - anulowane.

Jednocześnie informujemy, że kierowcy Otto von Teller, Alfred F. von Tehen-Dżek, Piotr Romanow mogą użyć "tankowania" w sposób prwidłowy w ostatnim Odcinku Specjalny dnia pierwszego.
Klasyfikacja jest ostateczna i niepodważalna bez oficjalnego zgłoszenia protestu poprzez prywatny kontakt via discord.

Oficjalne wyniki po OS 3


Wszystkich kierowców przepraszamy za zaistniałe problemy. Winę całkowicie bierzemy na siebie.
Informujemy, że obowiązkiem każdego kierowcy jest przestrzeganie regulaminu, który jasno mówi, że by użyć udogodnień: "Łyk doświadczenia" i "Zawodowiec" każdorazowo musimy napisać dokładnie o jakie udogodnienie chodzi.
Natomiast regulamin nie przewiduje takiej opcji podczas "Tankowania" - tutaj jednoznacznie, w obecnej chwili, należy wstawić grafikę umozliwiającą weryfikację, czy takowe następuję. Nie ma odstąpień od tych decyzji.
Przypominam, że każdy protest zostanie poddany rozpatrzeniu tylko i wyłącznie poprzez dostarczenie go przez prywatny kontakt via discord do organizatora, Heinza-Werner Grünera.
0 0
Dnia 27 lutego 59 roku Po Bombach o 9:05 Herr Gruni odpowiedział :
OS 5 - Stan na godzinę 9:00

0 0
Dnia 27 lutego 59 roku Po Bombach o 11:11 Herr Gruni odpowiedział :
OS 7 - stan na 11:05



Rywalizacja pomiędzy czołówką będzie niezwykle interesująca! Czy dominator zostanie pokonany? Czy jednak uda mu się kolejny raz wygrać? Śledźcie z nami wydarzenia podczas rajdu!
0 0
Dnia 27 lutego 59 roku Po Bombach o 15:43 Herr Gruni odpowiedział :
Przedostatni OS!
0 0
Dnia 27 lutego 59 roku Po Bombach o 21:03 Herr Gruni odpowiedział :
Meta 3.Rajdu Lwa i Jednorożca - jeszcze nieoficjalna -czekamy na ostatniego kierowcę!

Gratulację dla Ludwika za zdemolowanie zabawy!

Przy okazji informuję, że wniosek jednego z kierowców odnośnie Art.12 Regulaminu Głównego RMAW:
"Pojazd to automobil (wehikuł), którego wygląd i możliwości techniczne nie odbiega od czasów przyjętych w Monarchii Austro-Węgierskiej. Do startu dopuszcza się pojazdy tylko z realnego okresu lat 20-tych XX wieku."
został - odrzucony. Uznałem, że skoro licencję wydałem, to nie widzę przeszkód dlaczego miałbym nie dopuścić do udziału w zawodach. Idąc dalej tym tropem musielibyśmy zdyskwalifikować ogromną ilość członków zabawy, a mija się z celem zdrowej rywalizacji. Ponadto wygląd pojazdu nie ma absolutnie żadnego znaczenia, miał tylko budować klimat zabawy i odnosić się do czasów panujących w Monarchii Austro-Węgierskiej.
0 2
Dnia 27 lutego 59 roku Po Bombach o 22:26 Pan Talerz odpowiedział :
W takim razie informuję o wycofaniu się zespołu Motoszczurów z dalszej rywalizacji w ramach inicjatywy RMAW.

Nie podoba mi się, że jedne punkty regulaminu są respektowane co do joty, a inne nie jakkolwiek głupie by nie były.
1 1
Dnia 28 lutego 59 roku Po Bombach o 11:03 Herr Gruni odpowiedział :
Cytuj
W takim razie informuję o wycofaniu się zespołu Motoszczurów z dalszej rywalizacji w ramach inicjatywy RMAW.

Nie podoba mi się, że jedne punkty regulaminu są respektowane co do joty, a inne nie jakkolwiek głupie by nie były.

Szkoda... Myślałem, że sprawę sobie wyjaśniliśmy poprzez prywatną drogę...
W moim odczuciu punkt regulaminu mówiący o odniesieniach do lat produkcji pojazdów jest inaczej interpretowany. Musimy jednak postawić sprawę jasno, że w przypadku także Pańskiego pojazdu, Wasza Porcelanowatość, "naginanie" czasu miało miejsce. Gdyby respektować pojazdy tylko z lat 20-stych, jak według Szanownego zawiera treść regulamin, to równie dobrze mogę zakończyć cały tryb, śmiało można powiedzieć obecnie najpopularniejszej i cyklicznej imprezy mikroświata.
Prosiłbym o przemyślenie raz jeszcze sprawy. Ze swojej strony jestem w stanie przesłać upominek dla Wielkiej Szychy, by nieco podreperować nasze relacje. ;)
0 0
Dnia 28 lutego 59 roku Po Bombach o 11:36 Herr Gruni odpowiedział :
Rajd oficjalnie zakończony:



Klasyfikacja generalna:
0 0
Strona 2 z 3 Do góry
Copyrights © 2006 - 2024; Pustkowia Winków
Zbudowane przez Antona Sokołowa pod czujnym okiem Otto von Tellera